Home · BMW K-lub Forum · Agenda · Foto albums 19 May 2019 19:34
Laatst actieve forumonderwerpen
Forum Onderwerp Antwoorden Laatste bericht
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Voorstellen bart 14 jos 20-04-2019
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Voorstellen Irene 4 jos 20-04-2019
Algemeen Uitlaat BMW S1000R 6 Pathfinder 28-03-2019
Algemeen niet beveiligd 1 _moderators 28-02-2019
Algemeen motorbeurs Utrecht 13 2dehans 25-02-2019
Algemeen Kaatje gezocht 10 jeroen 23-02-2019
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Voorstellen Jac -Ohe 7 Ron 05-01-2019
Algemeen kerst 2018 en jaar 2019 19 jeroen 26-12-2018
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. even voorstellen 5 Smoky 30-11-2018
Nieuws zelfrijdende R1200GS 6 Garfield 29-09-2018
Onderwerp bekijken
BMW K-lub Zuid Website | Voor nieuwe K-lub zuid leden | Aanmelding als K-lub lid, voorstellen.
Auteur Voorstellen Irene
Irene Essink
Lid

Aangemeld: 03.04.19
Geplaatst op 04-04-2019
Hallo allemaal!
Ik ben Irene Essink, getrouwd, 52 jr en wonend in Eindhoven.
Op mijn 18e begonnen met motorrijden, en de eerste jaren ook nog geen autorijbewijs 😉.
Voordat ik mijn A-rijbewijs had, stond er al een zoveelstehands Honda 400N in het schuurtje van mijn ouders. Het eerste decennium heel veel gereden, na de oude 400N volgde al gauw een Honda VF 750, maar daar scheelde ook het e.e.a. aan. Tijd voor een degelijke fiets: de K75 basis. Niet lang daarna ben ik auto- en motorrij-instructrice geworden en gaf les vanaf mijn K75RT in politiewit. Dat heb ik een paar jaar gedaan, weer van carričre geswitched (ik wilde toch echt vlieger worden) en de motor verkocht in 1995. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en een aantal jaar later mijn huidige K75RT Ultima gekocht.

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik lid ben geworden hier ondat ik een goed tehuis zoek voor mijn dierbare Ultima. Ik heb na járen twijfelen het besluit genomen dat ik ga stoppen met motorrijden. Ik vind het gewoon te druk in Nederland en ik zeg altijd: op de motor begint de kreukelzone bij je knieën... Milieutechnisch vind ik het ook niet meer verkoopbaar om voor je lol te gaan motorrijden, en mijn man houdt er niet van, die krijg ik niet mee.
Dusss. Als iemand een mooie K75RT Ultima zoekt: slechts 45.000 km, ik zal wel een berichtje plaatsen in het forum onder 'Aangeboden'.

Een superleuk forum hier trouwens! Misschien blijf ik wel gewoon lid als dat mag, om toch een beetje feeling te houden...

Groetjes, Irene
Privé Bericht sturen
Auteur RE: Voorstellen Irene
white
Superbeheerder

Lokatie: Landgraaf
Aangemeld: 23.10.07
Geplaatst op 04-04-2019
Hallo Irene.

Als eerste, welkom hier smiley

Je verhaal lezende is het een treurige reden om je hier aan te melden..
Wie weet is er een liefhebber te vinden voor je K, we zien je berichtje onder aangeboden wel komen.
Foto's toevoegen kan ook, al is het via een omweg, klik hier.
Mocht dat echt niet lukken stuur me maar even een berichtje.

We hebben inderdaad meerdere forumleden die al vrij lang lid zijn, maar die feitelijk nog nooit op een bijeenkomst geweest zijn.
Dat mag, indien je maar op regelmatige basis inlogt op het forum smiley

Succes!

Vriendelijk groet:

Rene
Privé Bericht sturen
jeroen
Lid

Lokatie: Spoordonk
Aangemeld: 27.10.07
Geplaatst op 04-04-2019
Ach wat jammer.. maar ik snap het wel. Rondom Eindhoven rijden is geen pretje, ik doe het elke dag, kruip sluip.. nog altijd schoner dan een diesel smiley

Welkom bij de klup. Wil je meteen iets leuks meemaken in dit kluppie , morgenavond is er een weer een altijd gezellige bijeenkomst ; zie Stammtischsmiley

Kaatje S1 '87 179000 km
Kaatje S2 '93 129300 km
Kaatje S3 '95 66000 km oeps... nieuw blok nodig
Kaatje RT4 ' 90 78000 km
--------------------------------
wie gelooft er nog KM standen... ;-)
Gewijzigd door jeroen op 05-04-2019
Privé Bericht sturen
FredM
Lid

Lokatie: Eindhoven
Aangemeld: 20.10.11
Geplaatst op 05-04-2019
Hoi Irene,

Om dezelfde reden wil ik mijn K75 custom gaan verkopen. Het is me veel te druk geworden. Alleen op zondagmiddag wil het nog wel eens rustig genoeg zijn voor een ritje. Ik heb de motor nog niet op marktplaats gezet, omdat ik de accu na de winterstop nog moet inbouwen. Dat had ik begin maart gepland. Maar toen ben ik met mijn splinternieuwe e-bike plat gegaan in een haaks bochtje bij zeer lage snelheid, doordat mijn voorwiel weg schoot over een dun takje waarmee de straat bezaaid lag. Door de bijne stilstand heeft mijn fiets alleen een klein schrammetje aan het eind van het linker hadvat en een krasje op de trapper. Maar ik lag twee dagen later met 2 gebroken ribben en een klaplong 5 dagen in het ziekenhuis, en ben nog herstellende. Daarom kon ik niet naar de sleuteldag komen, zoals ik gepland had.
De elektrische fiets rijdt overigens zo lekker, dat ik in en rond Eindhoven er goed meer uit de weg kom. Zie https://www.flyer-fietsen.nl/product/flyer-upstreet5-7-23/

Binnenkort hoop ik mijn accu te kunnen inbouwen en kan ik de motor op marktplaats gaan zetten.

Hartelijke groeten, Fred
http://wf.mellink.info Privé Bericht sturen
jos
Lid

Lokatie: Ohe en Laak
Aangemeld: 21.10.07
Geplaatst op 20-04-2019
Sprakeloos smiley
Privé Bericht sturen
Ga naar Forum
Login