Home · BMW K-lub Forum · Agenda · Foto albums 16 December 2018 05:53
Laatst actieve forumonderwerpen
Forum Onderwerp Antwoorden Laatste bericht
Algemeen kerst 2018 en jaar 2019 14 Peed 16-12-2018
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. even voorstellen 5 Smoky 30-11-2018
Nieuws zelfrijdende R1200GS 6 Garfield 29-09-2018
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Hoi lieve mensen 7 Smoky 07-08-2018
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Voorstellen 12 Lou en Annie 17-07-2018
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Voorstellen Jeroen033 2 Ron 12-07-2018
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Aanmelding en voorstellen v... 12 Beemer Frenske 17-06-2018
Nieuws Mosselrit 0 tonvm 13-06-2018
Algemeen gezien op fb marketplace 3 white 31-03-2018
Nieuws Seizoenstart Keram 10 Maart... 1 white 06-03-2018
Onderwerp bekijken
BMW K-lub Zuid Website | Voor nieuwe K-lub zuid leden | Aanmelding als K-lub lid, voorstellen.
Auteur even voorstellen
walter k75rt
Lid

Lokatie: Dilsen-Stokkem
Aangemeld: 24.11.18
Geplaatst op 29-11-2018
Terug hier na enkele jaren afwezig te zijn ,ben niet zoeen computerman die regelmatig op de bekende side's gaat kijken en daardoor al enkele keren hier opnieuw heeft moeten aanmelden .smiley
Mijn naam is zoals de titel zegt Walter ben nu 59 j en al 2.5 jaar op pre pesioen of SWT heet dit hier nu in België waar in het stadje Dilsen-Stokkem verblijf .
Rijd al enkele jaren met veel plezier mijn licht aangepaste k75rt en heb nu in die 5 jaar tijd 52 Dkm gereden met dit kaatje sins 2 weken ook in bezit van een k1100lt met bijna 100 Dkm op de teller die wel in miles aangeeft en dat wil ik snel veranderen want ik zit telkens maar om te rekenen van miles naar km/u hihi kan de kleine leterkes niet goed lezen zonder leesbril , dat brengt de (ouderdom met zich mee hihi) smiley
Als andere hobby die ik al sins 1978 doe is radio amateur spelen op alle frequentie banden na een begin van 12 j op 11 m dus CB'er.
Het fijne vind ik ook het zelf sleutelen aan mijn K deze van mij is op de cilinderblok na volledig uitelkaar geweest en zou eigelijk nu ook eens grondig aan gesleuteld moeten worden ,maar zoals een goede gepensioneerde heb ik geen tijd meer he .
Heb sins 4 maanden ook nog een puppy hond gekocht voor mijn vrouw maar blijf er zelf mee rond lopen op de hondenschool 2 x maal per week ,ps is een beetje grooter nu als toen mijn vrouw deze wilde bij de aankoop ,maar zoals toen afsproken mocht ik mij nog een kaatje erbij nemen hihi:smiley het is namelijk een Duitse Dog nu al 80 cm hoog en 65 kg ligt hihi. en spring in vollevaart gewoon tegen jou op zoals vandaag en daar lag ik dan lang getrekt over de weide met een speelende puppy boven op mij van he baasje wil weer eens spelen met mij de sloeber ,en ja ik wil wel maar krijg hem in geen enkel koffer geduwd van beide kaatje niet om hem mee te nemen op touring ritten zou ik wel willen maar dan moet er nog een kaatje met sidekar bijkomen denk ik dan ,even aan mijn vrouwtje vragen .
Zo dit dan voor nu hier met vriendelijke motor groeten vanuit Belgis Limburg uit Walter
Privé Bericht sturen
Auteur RE: even voorstellen
white
Superbeheerder

Lokatie: Landgraaf
Aangemeld: 23.10.07
Geplaatst op 29-11-2018
Hoi Walter, welkom hier. smiley

Dat opnieuw aanmelden is zo'n dingetje he, iedereen die minimaal 1 keer per drie maanden inlogt blijft gewoon actief forumlid.

Heel veel plezier gewenst met die 1100LT, dat is toch net even anders dan de K75rt.
We hebben ook al eens een sleuteldag die buiten gezellig, ook heel informatief is voor degene niet niet zelf sleutelen.
Iedereen die wel sleutelt is van harte welkom om een handje te helpen bij de klusjes die worden uitgevoerd.

Veel succes met het opvoeden van die kleine Grote pup, zal een hele uitdaging zijn smiley
Dat zijspan kan ik alleen maar aanbevelen, al word het in dit geval dan wel een EML GT Twin denk ik, anders past de pup niet smiley

Vriendelijk groet:

Rene
Privé Bericht sturen
Ron
Lid

Lokatie: Maasbracht / Maasgouw
Aangemeld: 23.10.07
Geplaatst op 29-11-2018
Hartelijk welkom Walter. Weer een k75 erbij. Leuke motor he.
59 en al twee en half jaar met pre-pensioen. Moet toch wel een vrij gevoel zijn en niets meer moet!

Eenvoud maakt de mens.

Groet Ron
Privé Bericht sturen
Olaf
Lid

Lokatie: Venlo
Aangemeld: 15.06.16
Geplaatst op 29-11-2018
Welkom Walter,

hoewel ik zelf nog niet echt met pensioen ben rij ik ook een 1100lt.
Veel plezier, zowel met de moto's en hond (vergeet de vrouw niet!), als weer bij deze mooie club!!

Groet, Olaf.
Privé Bericht sturen
Pathfinder
Lid

Lokatie: Maastricht
Aangemeld: 21.10.07
Geplaatst op 29-11-2018
Hoi Walter, welkom bij K-Lub Zuid.
Ben zelf onlangs gestopt met sidecar rijden, maar het heeft mij op 2 jaar heel wat kilometertjes vreugde gegeven.
Veel rijplezier met je Beemers smiley

'' Pluk de dag "
Privé Bericht sturen
Smoky
Lid

Lokatie: yellow stone area
Aangemeld: 03.11.07
Geplaatst op 30-11-2018
smiley

enjoy the club

smiley

hoe behap je de wereld, gewoon bij de lekkerste stukjes beginnen.
en. Als je ain thaalvaut fint steek um in de buuts!
heb geen horloge dus alle tijd.
BSA A10 , YAMAHE FZ , BMW k1100lt 46.000 - 146073. BMW r1200rt 18395 - ..........
bij twijfel, toch doen beleef je nog eens iets.
Privé Bericht sturen
Ga naar Forum
Login
Gebruikernaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Klik hier om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Copyright © 2014